№
з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітка
|
Вступ (1 год)
|
1
|
Зустріч 1. Чому людина не може існувати без природи?
|
|
|
Тема 1. Всесвіт і Сонячна система (10 год)
|
2
|
Зустріч 2. Як і чому людство змінювало свої уявлення про Всесвіт?
|
|
|
3
|
Зустріч 3. Чому нашу систему назвали Сонячною?
|
|
|
4
|
Зустріч 4. Які космічні «сусіди» та гості» є у планети Земля?
|
|
|
5
|
Зустріч 5. У чому неповторність планети Земля та її природного супутника Місяця?
|
|
|
6
|
Зустріч 6. Чому на Землі відбувається зміна дня і ночі?
|
|
|
7
|
Зустріч 7. Чому на Землі змінюються пори року?
|
|
|
8
|
Зустріч 8. Куди веде Чумацький Шлях?
|
|
|
9
|
Зустріч 9. Як досліджують Всесвіт у наш час?
|
|
|
10
|
Зустріч 10. Навчальний проект «Про які мандрівки просторами космосу ти мрієш?»
|
|
|
11
|
Зустріч 11. Перевір свої досягнення: що ти знаєш про Всесвіт?
|
|
|
Тема 2. План і карта (7 год)
|
12
|
Зустріч 12. Чому не можна зайти за обрій?
|
|
|
13
|
Зустріч 13. Як навчитися орієнтуватися на місцевості?
|
|
|
14
|
Зустріч 14. Як орієнтуватися за допомогою компаса?
|
|
|
15
|
Зустріч 15. Для чого потрібні плани місцевості?
|
|
|
16
|
Зустріч 16. Про що може розповісти карта?
|
|
|
17
|
Зустріч 17. Для чого потрібно вміти «читати» плани місцевості та карти?
|
|
|
18
|
Зустріч 18. Перевір свої досягнення: що ти знаєш про план і карту?
|
|
|
Тема 3. Материки та океани (23 год)
|
19
|
Зустріч 19. Чому відбувалося розселення людей на Землі?
|
|
|
20
|
Зустріч 20. Яка чисельність населення Землі?
|
|
|
21
|
Зустріч 21. Які океани і материки є на Землі?
|
|
|
22
|
Зустріч 22. Який океан найбільший?
|
|
|
23
|
Зустріч 23. У чому неповторність Атлантичного океану?
|
|
|
24
|
Зустріч 24. Які неповторні ряси має Індійський океан?
|
|
|
25
|
Зустріч 25. Який океан найменший?
|
|
|
26
|
Зустріч 26. Що розповідає карта про форми земної поверхні?
|
|
|
27
|
Зустріч 27. Який материк на Землі найбільший?
|
|
|
28
|
Зустріч 28. У чому виявляються особливості рослинного й тваринного світу Євразії?
|
|
|
29
|
Зустріч 29. Який материк найспекотливіший на планеті?
|
|
|
30
|
Зустріч З0. У чому виявляються особливості рослинного і тваринного світу Африки?
|
|
|
31
|
Зустріч 31. У чому неповторність континенту Північна Америка?
|
|
|
32
|
Зустріч 32. У чому виявляються особливості рослинного і тваринного світу Північної Америки?
|
|
|
33
|
Зустріч 33. Чим Південна Америка відрізняється від інших материків?
|
|
|
34
|
Зустріч 34. У чому полягають неповторні риси рослинного й тваринного світу Південної Америки?
|
|
|
35
|
Зустріч 35. Які риси має Австралія — найсухіший материк Землі?
|
|
|
36
|
Зустріч 36. Яких рослин і тварин можна побачити лише в Австралії?
|
|
|
37
|
Зустріч 37. Чим Антарктида відрізняється від інших материків?
|
|
|
38-39
|
Зустріч 38—39. Навчальний проект «Який материк ти мрієш відвідати? »
|
|
|
40
|
Зустріч 40. Перевір свої досягнення: що ти знаєш про природу материків і океанів?
|
|
|
41
|
Зустріч 41. Природознавча вікторина
|
|
|
Тема 4. Природа України (22 год)
|
42-43
|
Зустріч 42-43. Як знайти Україну на карті?
|
|
|
44
|
Зустріч 44. На які корисні копалини багата українська земля?
|
|
|
45
|
Зустріч 45. Які водойми є в Україні?
|
|
|
46
|
Зустріч 46. Чим схожі всі річки?
|
|
|
47
|
Зустріч 47. Як відрізнити рівнинну річку від гірської?
|
|
|
48
|
Зустріч 48. Чому Чорне й Азовське моря неповторні?
|
|
|
49
|
Зустріч 49. Яке значення водойм для життя людей?
|
|
|
50
|
Зустріч 50. Навчальний проект «Водойми рідного краю, їхній стан та охорона»
|
|
|
51
|
Зустріч 51. Які види ґрунтів є в Україні?
|
|
|
52
|
Зустріч 52. Про що розповідає карта природних зон України?
|
|
|
53
|
Зустріч 53. Яка природа в Поліссі?
|
|
|
54
|
Зустріч 54. Як природа Полісся впливає на господарську діяльність людини?
|
|
|
55
|
Зустріч 55. Чому природну зону назвали лісостеповою?
|
|
|
56
|
Зустріч 56. Як природа лісостепу впливає на господарську діяльність людини?
|
|
|
57
|
Зустріч 57. Яка природа в степу?
|
|
|
58
|
Зустріч 58, Які галузі господарства краще розвивати у степовій зоні?
|
|
|
59
|
Зустріч 59. Яка погода в Карпатських і Кримських горах?
|
|
|
60
|
Зустріч 60. Навчальний проект «Чому ліси називають «легенями планети»?»
|
|
|
61
|
Зустріч 61. Які природні заповідники є в Україні?
|
|
|
62
|
Зустріч 62. Навчальний проект. «Як охороняти природу рідного краю?
|
|
|
63
|
Зустріч 62. Перевір свої досягнення: що ти знаєш про природу своєї Батьківщини — України?
|
|
|
Тема 5. Тіла та речовини (5 год)
|
64
|
Зустріч 64. У яких станах перебувають тіла і речовини?
|
|
|
65
|
Зустріч 65. Яку будову мають речовини?
|
|
|
66
|
Зустріч 66. Чому властивості твердих тіл, рідин і газів залежать від їх будови?
|
|
|
67
|
Зустріч 67. Як людина застосовує різноманітні речовини та матеріали?
|
|
|
68
|
Зустріч 68. Перевір свої досягнення: що ти знаєш про тіла й речовини?
|
|
|