№
з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
Примітка
|
І розділ. Здоров'я людини (3 год)
|
1
|
Цінність і неповторність життя і здоров'я людини
|
|
|
2
|
Про безпеку життєдіяльності. Безпечні й небезпечні ситуації
|
|
|
3
|
Складові здоров'я. Чинники здоров'я
|
|
|
II розділ. Фізична складова здоров'я (7 год)
|
4
|
Харчування і здоров'я
|
|
|
5
|
Про рух і загартовування
|
|
|
6
|
Щоб очі добре бачили, а вуха чули. Бережи органи чуття!
|
|
|
7
|
Про поставу. Плоскостопість
|
|
|
8
|
Щоб мати здорові зуби... Гігієна порожнини рота
|
|
|
9
|
Яким повітрям ми дихаємо. Стеж за чистотою в оселі
|
|
|
10
|
Як готувати домашні завдання і самостійно вчитися
|
|
|
III розділ. Соціальна складова здоров'я (17 год)
|
11
|
Традиції збереження здоров'я в родині
|
|
|
12
|
Про знайомство і дружбу. Дружні стосунки
|
|
|
13
|
Умій сказати «Ні»
|
|
|
14
|
Руйнівники здоров'я
|
|
|
15
|
Користування телевізором, комп'ютером, мобільним телефоном
|
|
|
16
|
Про рекламу
|
|
|
17
|
Туберкульоз і СНІД — хвороби, що набули соціального значення
|
|
|
18
|
Охорона здоров'я дітей. Гуманне ставлення до людей з особливими потребами
|
|
|
19
|
Дії при пожежі
|
|
|
20
|
Поведінка під час масових шкільних заходів. Як поводитися в натовпі
|
|
|
21
|
Правила безпечної поведінки на вулиці. Як знайти вихід з непередбачених ситуацій
|
|
|
22
|
Безпека руху пішоходів
|
|
|
23
|
Сигнали регулювання дорожнього руху
|
|
|
24
|
Види перехресть. Рух майданами
|
|
|
25
|
Дорожньо - транспортні пригоди
|
|
|
26
|
Дорожні знаки
|
|
|
27
|
Підсумковий урок за розділом
|
|
|
IV розділ. Психічна і духовна складові здоров'я (7 год)
|
28
|
Самооцінка і поведінка людини
|
|
|
29
|
Упевненість самовпевненість
|
|
|
30
|
Хочу, можу, треба. Воля
|
|
|
31
|
Як досягти мети
|
|
|
32
|
Повага і самоповага
|
|
|
33
|
Звички і здоров'я
|
|
|
34
|
Розвиток творчих здібностей
|
|
|